Pełnomocnik ds. praw Pacjenta

 

 

PEŁNOMOCNIK DS. PRAW PACJENTA „PRO-MEDICA” W EŁKU SP. Z O.O.

mgr Jacek Świerzbin

  

Kontakt

Kontakt

 

SZANOWNY PACJENCIE

Jeśli masz problem, potrzebujesz pomocy, porady, bądź masz jakieś uwagi lub podpowiedzi dotyczące funkcjonowania naszego podmiotu leczniczego zgłoś się do naszego Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta.
Każdy Pacjent korzystający ze świadczeń zdrowotnych "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. może skorzystać z pomocy Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w sprawie skarg, wniosków oraz wszelkich wątpliwości, dotyczących ewentualnego naruszenia Państwa praw w trakcie realizacji procesu leczniczego.

ZADANIA REALIZOWANE PRZEZ PEŁNOMOCNIKA DS. PRAW PACJENTA:

  1. udział w rozpatrywaniu skarg pacjentów;
  2. analiza stwierdzonych nieprawidłowości dotyczących realizacji praw pacjenta oraz proponowanie kierownikowi podmiotu leczniczego działań naprawczych;
  3. prowadzenie szkoleń z zakresu praw pacjenta dla osób zatrudnionych w Spółce;
  4. dbanie o wzrost świadomości co do potrzeby przestrzegania praw pacjenta.

 

Jednocześnie informujemy, że każdy pacjent może skorzystać z pomocy i wsparcia udzielanego przez:
RZECZNIKA PRAW PACJENTA

Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 - 190 - 590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych) czynna całodobowo przez siedem dni
w tygodniu
lub tel.: 22 688 05 00 dla połączeń z zagranicy oraz osób, które mają zablokowane połączenia z numerem 800 xxx xxx (koszt połączenia wg. taryfy operatora)
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.